Hospitality basis

Krijg jij er energie van als gasten met een glimlach rondlopen? Wil jij je graag inzetten voor tevreden gasten? Dan is deze training echt iets voor jou!

Terug naar overzicht met alle trainingen

Aanpak:

De training bestaat uit één dag. In de training gaan we met elkaar op zoek naar wat hospitality, gastvrijheid en gastgerichtheid is, en hoe jij je daarin kan ontwikkelen. Je gaat aan de slag met verschillende interactieve opdrachten waardoor je leert de beleving van jouw gasten nog beter te maken, hoe je een goede indruk maakt bij de ontvangst van gasten en hoe je problemen op een juiste manier oplost. Je krijgt handvatten die je meteen kan toepassen op je werkplek.

 

Benodigde voorkennis en ervaring

Voor deze training heb je geen voorkennis of ervaring nodig.

 

Voor wie?
Je hebt in jouw werk contact met gasten. Je bent bijvoorbeeld werkzaam in de foodservice. Je herkent jezelf in één van de onderstaande omschrijvingen.

  • Je bent nieuw in jouw gastgerichte functie: je bent nog lerende en je wilt hier graag beter in worden.
  • Je hebt al ervaring in een gastgerichte functie, maar je wilt jouw gastvrijheid graag verbeteren/opfrissen.

 

 

Je resultaat

  • Je weet wat hospitality, gastgerichtheid en gastvrijheid inhoudt
  • Je weet hoe je gastvrijheid verleent
  • Je kunt met jouw houding en gedrag een optimale gastbeleving creëren
  • Je weet hoe je jouw gasten kan verrassen
  • Je hebt oprechte aandacht en oog voor jouw gasten
Hospitality
Gastgerichtheid
Gastvrijheid